Gata,punct si de la capat.

De ce spun asta?

Gata m-am hotarat acum sa vorbesc despre asta,destul de tarziu dar e un inceput pentru mine.Pentru cei ce nu stiau sau doar au auzit pot spune ca acum 6 luni am avut un prag extrem de dificil care din fericire am reusit sa-l trec,am suferit un infarct miocardic acut anterior cu cardiopatie ischemica in limbajul simplu un atac de cord.Am primit frumoasa veste ca totul merge spre bine si de aceea m-am hotarat sa vorbesc despre toate acestea,pana acum nu pot spune ca am fost de un optimism debordant ci doar am avut un ajutor „acolo sus” pe cineva care ma iubeste si nu numai ci si cateva persoane de care sunt inconjurat si au fost nu doar sprijin ca si compatimire ci au reusit sa-mi insufle si un ritm nou de viata si sa imi arate ca viata are mai multe sensuri.E adevarat ca de acum fiecare zi pentru mine e o sarbatoare in care celebrez zilnic aceasta minune,viata cu tot ce include aceasta.Deci dedic practic acest blog minunii numita viata si am sa postez fiecare calatorie ce o sa o fac de acum si cele ce le-am facut deja,nu o sa dau date ci doar ani si anotimpuri,o sa vorbim despre tot ce intalnesc in aceste mici sau mari calatorii.

Prima imagine pentru acest inceput este Le balet,o imagine care mie mi-e foarte draga si este o barza surprinsa pe acoperisul unei fierarii vechi din Aurel Vlaicu,aceasta barza si dansul ei au reusit sa ma titna cu gura cascata la propriu cam 10 minute pana cand si-a terminat „dansul” frenetic,pentru ea era doar siesta,pentru mine un spectacol.

4 gânduri despre &8222;Gata,punct si de la capat.&8221;

  1. Frumos inceput.
    Sa-ti dea Dumnezeu tot ce-ti doresti dar in primul rand multa sanatate, pentru ca, dupa cum te stiu de restul o sa te ocupi tu.

    Felicitari Petrisor si sa ne bucuri cu cat mai multe postari de acum inainte.

    Ovidiu

    • Multumesc,o sa mai vina multe posturi pe aceasta pagina dar am sa incerc ca si voi cei ce treceti sa va puteti lasa amprenta in aceste comentarii si daca imi permite pagina sa fie chiar imagini.

Lasă un răspuns

